Szanowni Państwo!

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE .

Państwa dane były i są u nas bezpieczne! Dokładamy wszelkich starań w celu zapewnienia poufności. W związku z wejściem w życie nowych przepisów uaktualniliśmy procedury przetwarzania danych, zweryfikowaliśmy i wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenia oraz odbyliśmy dodatkowe szkolenia.

 W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania danych osobowych, jakie może mieć miejsce po 25 maja 2018 r. w związku z korzystaniem z naszych usług. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z administratorem danych.

 Prosimy o jej przeczytanie.

 

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: http://www.prawnik-mediator.pl. Administratorem Państwa danych jest PRAWNIK-MEDIATOR Iwona Franków-Wilczyńska. Mogą Państwo skontaktować się na wiele sposobów. W sprawach związanych z Państwa danymi proszę kontaktować się z właścicielką firmy Iwoną Franków-Wilczyńską. Mogą uczynić to Państwo przez adres e-mail if.wilczynska@gmail.com, kontakt telefoniczny pod numerem +48 607 243 066, korespondencyjnie:
74-400 Dębno, ul. Baczewskiego 13 lub osobiście.

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.

Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Formularze kontaktowe

Przekazują nam Państwo dane do kontaktu. Przetwarzanie ich jest niezbędne w celu nawiązania z Państwem kontaktu, udzielenia odpowiedzi na zapytania, przedstawienia oferty oraz nawiązania ewentualnej współpracy.

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony – do momentu zamknięcia strony.

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do zapewnienia rozliczalności; do upływu roku po zakończeniu terminu przedawnienia roszczeń objętych postępowaniem [termin zawarty w art. 118kc, liczony od końca roku w którym zlecenie zostało wykonane, dodatkowy rok jest na wypadek roszczeń zgłoszonych w ostatniej chwili i problemów z doręczeniem, a liczenie od końca roku służy określeniu jednej daty usunięcia danych dla umów kończących się w danym roku], przy czym dane zawarte na dokumentach księgowych będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat od końca roku podatkowego, w którym usługa została wykonana.

Jakie masz prawa do swoich danych

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody
na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Mają Państwo także prawo do przenoszenia swoich danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Czy dane są bezpieczne?

 Dokładamy wszelkich starań w celu zabezpieczenia Państwa danych osobowych i stale aktualizujemy wiedzę na temat ochrony danych osobowych. Stosujemy różne zabezpieczenia, m.in. hasła i zabezpieczenia nośników elektronicznych, dostęp do dokumentów tylko dla osób upoważnionych – dokumenty przechowujemy
w zamkniętych szafach, nie pozostawiając ich bez nadzoru, przy czym w pomieszczeniach, których znajdują się dokumenty zawierające dane osobowe dla zabezpieczenia przed włamaniem zastosowane są kraty w oknach. Dokumenty niszczone są w niszczarce o stopniu tajności DIN4.